niedziela, 27 listopada 2016

Pan Reń


Zabieram was na wycieczkę do lasu. Zasypanego śniegiem lasu. Tam właśnie uciekł mój najnowszy twór...
Ten uroczy renifer to świąteczna dekoracja z drewna.  Rogacza obkleiłam papierem scrapowym i pokryłam przy użyciu maski białym gesso. Dodatkowo dość obficie udekorowałam go brokatem. Dołożyłam ruchome oczka oraz błyszczącą kokardę z dwoma dzwoneczkami - drewnianym i prawdziwym dzwoniącym.

Jest to moja ostatnia inspiracja, jaką stworzyłam dla Eko - Deco. Zapraszam was tam na blog po szczegóły. A ja już zostawiam was z moim Reniem. 







Czyż mój model nie prezentuje się uroczo w swoim naturalnym środowisku ;) ?


Renio przy okazji leśnego pozowania pobiegł jeszcze pokazać się:
na blog It`s just fun 

oraz, jako zimnolubne stworzenie, także na blog  Craft Passion

Pozdrawiam ciepło!
Angi


9 komentarzy :

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka