sobota, 5 listopada 2016

Zabawa w liftowanie


Na blogu Craft Style ruszyła nowa zabawa. Tym razem proponujemy wam wykonanie liftu spośród prac naszego DT.

Każda z dziewczyn wybrała jedną swoją pracę  jako propozycję dla was. Nasze grono DT także przystąpiło do zabawy. Wszystkie nasze lifty zobaczycie na Craft Style. Ja zliftowałam przecudną muchomorkową kartkę Malwinku:


I kilka szczegółów mojego liftu:





Zapraszam was gorąco do naszej zabawy. Po szczegóły zapraszam na Craft Style.

Ja posyłam moja pracę na:
 wyzwanie "Jedna kolekcja" UHK Gallery 


Pozdrawiam!


7 komentarzy :

  1. CUUUUDOWNA KARTECZKA:)! zdecydowanie piekniejsza niz oryginal:)!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny lift! Ja też już coś zliftowałam, zrobię zdjęcia i się zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo łądna, udany lift, ale inny od oryginału, w odmiennym nastroju :) Super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. urzekły mnie muchomory w świątecznym wydaniu :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawa kompozycja i fajne dodatki :)

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka