środa, 10 grudnia 2014

Choinkowe shaker boxy


Dzisiaj na dzień dobry przywitała mnie zimowa aura za oknem. Jak jeszcze rano było ponuro, tak już kilka godzin później do białych barw doszły promienie słońca czyniąc krajobraz jeszcze milszym dla oka. I tak, mimo innych niedogodności, całkiem miło siedziało się te 8 godzin za biurkiem w pracy ;)

Szkoda tylko, że z tego słońca nie mogłam skorzystać w domu przy robieniu fotek nowym dziełom. Niestety moje fotograficzne atelier uruchomię dopiero w weekend. Na szczęście w kolejce na publikację czekają już gotowe zdjęcia. Do stworzenia dwóch dzisiejszych kartek świątecznych skorzystałam z mojego kursiku (KLIK). Za bazę posłużyły mi papierki z Gwiazdy Północy, które miejscami poprzedzierałam, potuszowalam i ozdobiłam perełkami w płynie. Szybkie, proste ale efektowne karteczki powstały. Napisy autorstwa joligg. 

Zapraszam do oglądania i pozdrawiam cieplutko!





6 komentarzy :

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka