piątek, 5 grudnia 2014

Wyniki konkursu świątecznego


Nadszedł czas na podsumowanie mojego konkursu świątecznego, który organizowałam razem z Eko - Deco. O szczegółach konkursu możecie poczytać TU.

Wszystkie zgłoszenia zarówno z blogu, jak i z profili FB zostały zsumowane i sprawdzone pod względem poprawności i spełnienia wszystkich warunków. Niestety nie obyło się bez odrzucenia niektórych zgłoszeń. Nie mniej było mi bardzo miło przeczytać wszystkie wasze opowieści o tym, jak lubicie dekorować swoje domy na święta. Wiele z was odwoływało się do wspomnień z dzieciństwa. Myślę, że czas świąteczny w większości aspektów opiera się na tradycjach, jakie wynosimy z rodzinnych domów. I to jest właśnie najpiękniejsze w  ich magii.

A teraz żeby już nie przedłużać, ogłaszam, że zwycięzcą wybranym wspólnie przeze mnie i zespół Eko - Deco, została osoba .....




.... która zgłosiła się przez mój profil fejsbookowy, więc tam was odsyłam :P




A na pocieszenie wszystkich pozostałych uczestników zapraszam w weekend na mikołajkowe zakupy do Eko - Deco. Bo i tam pojawi się Mikołaj rozdając zniżki na zakupy ;) Pamiętajcie, że promocja obowiązuje tylko w dniach 06.12 - 07.12.2014.


Na koniec jeszcze chciałam wam w całości zaprezentować kartkę, która otworzyła ten post. Jest to świąteczna stajenka zasypana śniegiem oraz otoczona ptaszorkami ;) Stempelek jest autorstwa  .... hmmm.... no właśnie nie pamiętam. Jak tylko sobie przypomnę, albo ktoś mnie w komentarzach uświadomi, uzupełnię źródło.

Pozdrawiam was wszystkich cieplutko!




3 komentarze :

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka