wtorek, 2 grudnia 2014

O wręczaniu róż zimową porą



Co stoi na przeszkodzie, aby wręczać róże zimowa porą ? Ano pewnie nic. Jak chce się dołączyć do bukietu na taki piękny jubileusz specjalnie dedykowaną kartkę w torebeczce - to ciągle wydaje się, że problemu nie ma...

To można w ogóle mówić o problemie przy tej okazji ? Ano można. Niestety obecna pora roku całkowicie nie sprzyja tworzącym i fotografującym swoje dzieła, a przy tym pracującym standardowe 8 godzin. Jak jeszcze tworzenie mogę zostawić na godziny wieczorne, jak mój mały pędziwiatr znużony zaśnie w łóżeczku, tak fotografowania nie mam już na kiedy przełożyć. Pędzę z wywieszonym jęzorem do domu, by choć małe wspomnienie światła dziennego uchwycić na zdjęciach i co ?? Wychodzi jak wychodzi....
Czasu brakło, kartka poszła w świat, a ja zostałam ze zdjęciami, które totalnie mnie nie satysfakcjonują. Nawet program graficzny im nie pomógł.

Się wyżaliłam :P A teraz kto ma ochotę i odrobinę wyobraźni - zapraszam do obejrzenia zdjęć sześćdziesiątkowej kartki w torebeczce. 







A na koniec przypominam jeszcze o tym, że zostały wam dosłownie minuty, aby zapisać się na mój świąteczny konkurs. Link z banerkiem znajdziecie obok w pasku pocznym.

Pozdrawiam was ciepło!

8 komentarzy :

  1. śliczna karteczka. :)
    ja lubię róże o każdej porze roku. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna praca,róże sa na każda okazję i w różnych porach roku tak myślę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna kartka!
    Mam podobny problem z fotografowaniem, aczkolwiek ja pracuję w systemie dwunastkowym i trafiają mi się wolne dni - wtedy mam czas na sesje zdjęciowe choć to i tak nie to światło, co latem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi pozostają tylko weekendy, a wtedy wiadomo - masę innych spraw na głowie.

      Usuń
  4. Cudnie wyglądają róże w grudniu! Dla nich każda pora roku jest dobra!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mogę je dostawać także non stop przez cały rok ;)

      Usuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka