wtorek, 18 listopada 2014

Wieniec adwentowy i KONKURS


Może i to jeszcze nie pora, a może i tak ;) W każdym razie ja już zaczęłam szykować mój dom na święta Bożego Narodzenia i was także do tego zapraszam :)

Adwent już za dwa tygodnie więc zgodnie z moją coroczną tradycją, nie mogło u mnie zabraknąć wieńca ze świecami. Tym razem stworzyłam dekorację trochę w klimacie vintage, delikatną i zdecydowanie w wersji eko. Podstawę obwiązałam kremową koronką. Kremowe są także świece, specjalnie pozostawione bez dodatkowych zdobień.


Wieniec został udekorowany laskami cynamonu, żołędziowymi kapelusikami i całymi żołędziami, papierowymi gałązkami świerku oraz ozdobnymi owocowymi kuleczkami. Bardziej zimowego i świątecznego charakteru nadają mu drewniane gwiazdki z Eko - Deco w dwóch rozmiarach, które dodatkowo polakierowałam na biało.





I jak wam się mpodoba moja dekoracja? Ja już nie mogę się doczekać, aż zapalę na wieńcu pierwszą świeczkę :) Tymczasem zapraszam Was na obiecany konkurs, o którym wspominałam już na moim FP. 

KONKURS
Dekorujemy dom na Boże Narodzenie

ZASADY KONKURSU:

1. Organizatorem konkursu jest blog angi-style.blogspot.com
2. Sponsorem nagrody jest Eko-Deco.
3. Przystępując do konkursu należy polubić fanpage Angi Style i Eko - Deco
4. Aby wziąć udział w konkursie należy odpowiedzieć na pytanie konkursowe:

Czym i w jaki sposób najbardziej lubisz ozdabiać swój dom na Boże Narodzenie?

Odpowiedź należy dodać w komentarzach do tego wpisu na blogu bądź pod postem konkursowym na fb Angi Style. Jedna osoba może wysłać jedno zgłoszenie konkursowe.

5. Należy na swoim profilu FB publicznie udostępnić plakat konkursowy  - jeśli zgłaszasz się do konkursu przez FB, lub jeśli zgłaszasz się pod postem na blogu - udostępnić podlinkowany do tej notki poniższy baner na swoim blogu.

CZAS TRWANIA KONKURSU:

Konkurs trwa 14 dni, rozpoczyna się 18.11.2014r. i kończy 02.12.2014r. Wyniki zostaną ogłoszone do dnia 06.12.2014r. . na stronie bloga Angi Style oraz na profilu fb Angi Style.

ZASADY ROZSTRZYGNIĘCIA KONKURSU:
1. Spośród wszystkich odpowiedzi Organizator konkursu i Sponsor wybierze zwycięzcę.
2. Zgłoszenia nie spełniające powyższych zasad nie będą brane pod uwagę.
2. Nagroda zostanie wysłana zwycięzcy na koszt Sponsora.
3. Imię i nazwisko wraz z danymi do wysyłki należy przesłać na adres angi@op.pl w ciągu 5 dni od ogłoszenia wyników, w przeciwnym razie Laureat traci prawo do nagrody. W tej sytuacji nagroda przechodzi do kolejnej wyróżnionej osoby.


NAGRODA:
Nagrodą w konkursie będzie bon na zakupy w sklepie Eko - Deco na kwotę 40 zł. 

https://eko-deco.pl/



Baner do pobrania i umieszczenia na blogu:



Zapraszam Was gorąco do wzięcia udziału w konkursie ;) 
Pozdrawiam ciepło!


A mój wieniec poleci na wyzwania:
 na inspirującym CRAFTfun - "Gwiazdy, gwiazeczki"
wyzwanie gwiazdkowe Na Strychu

17 komentarzy :

  1. Piękna ,gustowna i bogata praca.

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjny świecznik, bardzo ładnie ozdobiony :)

    OdpowiedzUsuń
  3. sporo tych świeczek... przewidujesz przerwy w dopływie prądu? ;-D
    ale piernikiem pachnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Twój świecznik jest śliczny! Wyrażam chęć wzięcia udziału w konkursie i odpowiadam na pytanie- Swój dom lubię ozdabiać tak jak u mojej mamy - własnoręcznie robionym stroikiem ze świeżych gałązek sosny, świerku, z czerwonymi dodatkami, gdyż właśnie tak kojarzą mi się te święta! Oprócz tego uwielbiam małe dodatki - świeczniki, serwetki, w każdym pomieszczeniu jest coś symbolizującego święta. banerek u mnie na blogu http://evikowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też właśnie stroiki ze świeżych gałązek choinkowych kojarzą mi się z dzieciństwem i dekorowaniem domu przez moja mamę ;)

      Usuń
  5. Piękna dekoracja!
    Nt dekoracji napisałam na FB.
    Marzy się dekoracja całkowicie zgrana kolorystycznie i stylistycznie, taka jak z pięknych zdjęć, może nie w tym roku, ale może za rok, kto wie ... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. tu Sabi S. Fb Sabi Sabi
    Uwielbiam delikatne kolory, cudnie mieniące się światełka. Zapach świec i błysk w okienkach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, że wpadłaś do mnie :)

      Usuń
    2. baner: isthemagichereforever.blogspot.com/
      Zapomniałam wtedy dodać:)
      pozdrawiam:)

      Usuń
  7. Piekny! Dziękuję za udział w wyzwaniu CRAFTfun!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wzięłam udział :) Dorota Kalinowska

    OdpowiedzUsuń
  9. No i nie zdąrzyłam..... kurde myślalam, że do 6 ...... ech...

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczny wieniec. Przede mną jeszcze wykonanie podobnego na świąteczny stół.
    Twój wyszedł przepięknie!
    Pozdrawiam,
    Katarynka

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka