czwartek, 20 listopada 2014

Podsumowanie zabawy w Artimeno


Dziś wpadam na szybko zdać relację z zabawy wymiankowej w Artimeno. Na szybko, bo niestety ostatnie tygodnie były dla ciągle w biegu i zapchane pracą  :/ Szkoda tylko że nie scrapową.... Uwierzycie, że ostatnią kartkę stworzyłam ponad dwa tygodnie temu??

Mam nadzieję, że już niedługo wrócę do czynnego scrapowania, blogowania i odwiedzania waszych zakątków. Szkoda mi tylko, że już na chwilę obecną wiem, iż nie wyrobię zakładanej normy kartek świątecznych. Niestety...

Ale wracając do tematu posta, chciałabym wam pokazać jak przebiegła ta wymianka z mojej strony. Osóbka, do której ja wysłałam karteczkę świąteczna z niespodzianką, była Artana. Przygotowałam dla niej świąteczną pracę utrzymaną w tonacji złota i czerwieni. Uroczy jelonek pochodzi od Alice, natomiast napis od niezastąpionej joligg. Świerkowe gałązki opruszyłam złotym brokatem. Wykrojnikowe rameczki powstały na bazie mieniącego się złotego papieru.

 

Dla Artany przygotowałam też oczywiście paczuszkę niespodziankę. Jednak poprosiłam obdarowaną,  by otworzyła paczuszkę najwcześniej w Mikołaja. Wiem, że moja prośba została zaakceptowana więc i ja wam później pokarzę, co przygotowałam dla niej.

Dzięki zabawie, ja zostałam obdarowana przez Iluszkę :) Przyznam wam się, że cieszę się bardzo, bo  podziwiam wszystko, co wyjdzie spod jej twórczych łapek. Przesyła od Iluszki zaskoczyła mnie bardzo. Dostałam piękny świąteczny komplecik - kartkę i pasujący notesik na świąteczne zapiski, czy jak ja to mówię - zapamiętniki" w sam raz ;) Więcej zdjęć tych cudów możecie obejrzeć tutaj. 


 Bardzo się cieszę, że wzięłam udział w tej zabawie. Mogłam wysłać swoją kartkę z życzeniami do kogoś, kto potrafi doceniać takie kartki ręcznie robione bo sam takie tworzy. I miałam też możliwość otrzymać - pierwszą w tym roku - świąteczną kartkę ręcznie robioną i to już w listopadzie - dłużej się nią nacieszę :)
A wszystkie piękne prace i osoby, które wzięły udział w tej świątecznej zabawie, możecie zobaczyć na blogu Artimeno - o TU i TU :) koniecznie wpadnijcie.

A ja zmykam do swoich obowiązków i do zobaczenia mam nadzieję wkrótce :)
A jak by ktoś za mną tęsknił - zapraszam na mój profil FB - tam częściej można mnie spotkać.

Zapraszam was jeszcze gorąco na moją zabawę świąteczną, gdzie do wygrania są produkty z Eko-Deco.

Angi







9 komentarzy :

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka