środa, 5 listopada 2014

Rozpoczynamy kartkowanie świąteczne


Wszędzie na blogach rozpoczął się już sezon przedświątecznego tworzenia, a u mnie coś zastój w tym roku. Jakoś nie mogłam przez długi czas ruszyć tej maszyny do produkcji kartek świątecznych. W końcu mi się udało ;)

 

Zaczynam jednak tak prosto, łagodnie i bardzo klasycznie. Pierwszym rzutem na taśmie produkcyjnej pojawiły się dwie kartki z poinsecją. Kwiaty wykonałam sama z wykrojnikowych płatków i ziarenek gorczycy jako środek. Papierów scrapowych brak, jest za to wytłaczane śnieżne tło, napis także wykrojnikowy i taśma washi. 
I jak, może być na początek? Produkcja trwa i linię produkcyjną zamknę pewnie dopiero w grudniu. Ale i tak się cieszę, że w końcu ruszyłam.



Pozdrawiam was ciepło i dziękuję za wszystkie komentarze, jakie tu zostawiacie :)

8 komentarzy :

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka