wtorek, 4 grudnia 2012

Chwalę się :)

Dziś dostałam swoje dwa pierwsze wyróżnienia i to oba w tym samym wyzwaniu, ale za różne prace. Jestem ogromnie szczęśliwa, bo do moje pierwsze wyróżnienia w karierze blogowania :) Dlatego też od razu się chwalę tym przedwczesnym podwójnym prezentem mikołajkowym.

Za moją pluszakową pracę - o TĄ - zostałam wyróżniona przez inspirantki bloga DeaArt Złotą Deą:



Natomiast w tym samym wyzwaniu, ale moja druga praca - BODZIAK - została wybrana najlepszą w głosowaniu blogerek, co dodatkowo daje mi dużą satysfakcję. Zostałam uhonorowana Perłową Deą:

To tyle chwalenia :]
Pozdrawiam!

5 komentarzy :

  1. GRATULUJE ! ! !
    Kto jak kto ale Ty zasłużyłaś na te wyróżnienia :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluje ... pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Super! Super!! Nalezalo Ci sie bo obie prace rewelacyjne!!! A ja nieskromnie powiem, ze glosowalam na wszytskie trzy hihihi.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne prace jeszcze raz gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Gratuluję!! I cieszę się ogromnie!

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka