sobota, 20 października 2012

Orzechowe drzewko

Kiedyś, po zrobieniu mojego pierwszego drzewka - o tego - planowałam, że będę robiła na każdą porę roku nowe, żeby pasowało do aktualnej aury za oknem. Wielkanoc i wiosna dawno przeminęły, lato też, a ja dopiero teraz zabrałam się za kolejne.

To drzewko miało być typowo jesienne, ale w sumie orzechy włoskie kojarzą się też z Bożym Narodzeniem. Więc ta dekoracja z powodzeniem dłużej postoi ;)

Korona drzewka, podobnie jak i podłoże, z którego ono wyrasta,  została najpierw obłożona mchem, następnie łupinkami z orzechów.
  





Drzewko zgłaszam na wyzwania:
Wśród mchu, liści i paproci - na blogu DeaArt,
Z motywem drzewa - na blogu Magicznej Kartki
oraz Perłowa praca - na blogu Silesian Craft.

20 komentarzy :

  1. Ślicznie wyszedł :-)
    Zbieram się by zrobić coś podobnego ale kto wie czy nie zajmie mi to tyle czasu jak Tobie ;-P
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna dekoracja:-). Niechaj stoi jak najdłużej! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Och Kochana, zamurowało mnie!!!! Ja na razie jestem na etapie zbierania orzechow i lupinek na moja dekoracje swiateczna, hihihi.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana Aniu.
    piękne jest to drzewko, chyba odgapię pomysł bo strasznie mi się podoba. Cieszę się, że tworzysz takie cudeńka:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Drzewko orzechowe mnie zachwyciło:-)
    Cudowna dekoracja!!
    Pozdrawiam w niedzielny poranek:-*

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne to drzewko pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne! Robiłam kiedyś takie drzewko z szyszek.pełniło rolę lampy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietne drzewko. Ja skorupki wykorzystałam inaczej, na wisząco, ale Twój pomysł wart jest powielenia. Dziękuję za udział w wyzwaniu Dea Art

    OdpowiedzUsuń
  9. Drzewko jest niesamowite, będzie stanowiło świetną jesienną dekorację :)) Dziękuje za udział w zabawie DeaArt

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyszło pięknie, te kokardki piękne, orzechy idealnie tu pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniałe drzewko i takie łososiowe do schrupania łącznie z orzeszkami... dziękuję za udział w wyzwaniu DeaArt

    OdpowiedzUsuń
  12. Drzewko jest genialne. Pomysł zrobienia drzewka z orzechów mnie zachwycił, a kokardki i perełki pasują tu cudnie. Pierwszy raz do Ciebie trafiłam i z pewnością będę zaglądała częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczne drzewko. Bardzo ładna ozdoba :o)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Silesian Craft

    OdpowiedzUsuń
  14. Drzewko śliczne tak jak osoba, które je wykonała ;)

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka