niedziela, 11 marca 2012

Wielkanocne drzewko

Pragnienie stworzenia takiej dekoracji siedziało w mojej głowie od dawna.  Brakowało tylko konkretnego projektu i czasu. Ale na szczęście udało mi się doprowadzić do narodzin mojego drzewka.

Pracowałam nad nim dwa wieczory, nie licząc spacerów po lesie i kwiaciarniach w poszukiwaniu materiałów. Nawet mąż został włączony w jego  tworzenie - zalał mi doniczkę gipsem bo jakoś nie ufałam podkładom do układania bukietów. 
Jestem bardzo zadowolona z efektu końcowego :) Dlatego też  nie mogłam się zdecydować w kwestii  ilości dodanych zdjęć :D









Moje drzewko zgłaszam na wyzwanie w Art-Piaskownicy - Kraftuj z natury czyli praca z użyciem patyka/patyków.


Drzewko zgłaszam także na wyzwanie#5 w Stongach  - czyli wyzwanie na dowolną pracę wielkanocną, oraz na wyzwanie w Silesian Craft  - Ozdoba świąteczna, również w klimacie wielkanocnym ;)

19 komentarzy :

  1. drzewko cudo .. sama bym chciała miec takie wiosenną ozdobę pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Wow! Wow! Bezbłędne drzewko, super pomysl i rewelacyjne wykonanie, a moze zgloscisz je jeszcze tu ? http://silesiancraft.blogspot.com/2012/03/wyzwanie-marzec-ozdoba-swiateczna.html

    OdpowiedzUsuń
  3. ale cudne! wiosna, wiosna! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. genialne jest to drzewko!!!!! Dziekuje za udzial w wyzwaniu na blogu Silesian Craft

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczne! Cudownie się prezentuje i jest takie wiosenne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze masz tu śnieg na blogu? Przecież dziś było już 15stopni :)
    Bardzo ładna ozdoba. Zastanawiam się czy to prawdziwy mech?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, masz rację, pora skończyć z tym śniegiem ;)
      A mech jest prawdziwy. Ma już ponad tydzień, trochę go zraszam wodą i się trzyma :)

      Usuń
  7. Dziękuje że odwiedziłas mojego bloga i pozostawiony komentarz, moja ramka z patyków nie umywa się do tego drzewka! Piękne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne,dopracowane,wykonane z ciekawych materiałów.Nie wiem,czy to komplement,ale wygląda jak ze sklepu!:))))Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne! Jak ze sklepu :) Gratuluję pomysłu i świetnego wykonania.

    OdpowiedzUsuń
  10. Umbrella i Monica - moja koleżanka, która oglądała drzewko na żywo, też tak stwierdziła i musiałam jej fotki z etapów jego tworzenia pokazywać hehe ;)(dobrze, że mam takowe :D)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne i bardzo pomysłowe to drzewko. Efektownie się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne i efektowne to drzewko :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczne drzewko ;)! Było warto poświęcić wieczory bo drzewko wygląda bajecznie ;)! Piękna dekoracja ;)
    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudne drzewo.Dekoracja pierwsza klasa.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. piękna praca!!!


    i dziękujemy za udział w wyzwaniu stonogi!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale mi sie dekoracje tego typu podobają jednak nigdy nie miałam odwagi spróbować zrobić coś takiego. Super się prezentuje to drzewko :D

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka