czwartek, 1 marca 2012

Chwalę się :)

Ostatnio przyszła do mnie paczuszka  - wygrane candy u Madzik :) Zakładane przez Madzik male co nie co wcale nie okazało się takie malutkie. Dostałam np świetną bazę na mini albumik - czyli własnie zostałam zmotywowana do wykonania swojego pierwszego albumu :] Muszę jeszcze tylko kółka dokupić i biorę się do roboty.
Zapraszam was do spróbowania szczęścia u Madzik  - zostały jeszcze dwie szanse na wygraną do końca zabawy.


Niby wiosna w powietrzu się juz unosi, ale dziś cos u mnie za oknem ciemno, mglisto i ponuro. A mam do zrobienia kilka fotek prac, .... trzeba będzie poczekać na słoneczko.
Pozdrawiam ciepło!

1 komentarz :

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka