poniedziałek, 21 listopada 2011

W rocznicę ślubu

Czterdzieści lat wspólnego życia w małżeństwie - piękna rocznica. Czterdzieści lat temu przysięgali sobie wierność i miłość nieskończoną. Dla mnie to okres, do którego nie potrafię dotrzeć jeszcze myślami, a Szczęśliwi Adresaci poniższej kartki pewnie stwierdzą, że minęło jak jeden dzień ;) 
W dniu tej rubinowej rocznicy życzę jubilatom kolejnych wspólnych szczęśliwych lat w miłości, zdrowiu i spokoju.
Bardzo jestem zadowolona z tej pracy. Oczywiście moje uzależnienie od kolekcji Romantic Melody ciągle trwa, więc z wielką radością rozcięłam papier jak dla mnie idealnie pasujący do tej okazji.






4 komentarze :

  1. jeju jest piekna! świetny styl :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartka niezwykła. Piękna! Klimatyczna!
    CUDO!
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  3. No Kochana kartka na prawde rewelacyjna!!! Doskonale skomponowana i te dodatki, a rocznica.... gratulowac rubinowych godow

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna i z klimatem...idealna na takie wspaniałe święto :)

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka