wtorek, 15 listopada 2011

Boże Narodzenie 2009 - wspomnienia cz. 1

Wiecie, że swoje pierwsze kartki świąteczne robiłam już 4 lata temu? Oczywiście wtedy jeszcze nie wiedziałam co to "scrapbooking", baaa, daleko tym moim tworom było do nawet pseudo scrapowania :D Ale przynosiło mi to tworzenie nie mniejszą frajdę niż teraz. Był to sposób spędzania czasu z moją młodszą siostrą i doskonale się razem bawiłyśmy. Ja pasję rozwinęłam, a moja siostra  obecnie ogranicza się tylko do podziwiania i zdobywania dla mnie różnych "przydasi" scrapowych ;)
Szkoda, że z tamtego okresu nie mam zachowanych żadnych zdjęć. Ale sięgając wstecz i wchodząc powoli w klimat świąteczny "odkurzyłam" dzieła sprzed dwóch lat. Wiem, trochę "przedszkolakowato" te karteczki wyglądają ale co mi tam - nie wstydzę się swoich początków :D



Jak widzicie po tytule postu - dopiero się rozkręcam w moich świątecznych wspomnieniach.  Trochę zdjęć mam w zanadrzu więc jutro ciąg dalszy ;)

1 komentarz :

  1. Calkiem przyjemne te poczatki, juz nie moge sie doczekac reszty :)

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka