poniedziałek, 7 listopada 2011

Pudełko w wersji ślubnej

 "Dotąd dwoje, choć jeszcze nie jedno,
Odtąd jedno, choć nadal dwoje."
 Jan Paweł II
  To dopiero drugie w historii mojej twórczości exploding box, a już porwałam się na tą trudniejszą wersję - z większą eksplozją bo w wersji 3 w 1. O wiele bardziej mi się podoba takie trójczłonowe pudełeczko, choć przyznam, że zdecydowanie więcej w nim roboty. Trochę trwa obklejenie każdej ścianki dwustronnie każdego z trzech poziomów pudełeczka. Ale efekt końcowy wart jest takiej zabawy ;)



Pomysł z "lokowaniem" pieniędzy w pudełeczku ślubnym pierwszy raz zobaczyłam u daget. Bardzo mi się ten pomysł spodobał. Najniższe "piętro" pudełeczka zdobią cytaty o miłości, w tym mój ulubiony - słowa papieża Jana Pawła II. Słowa te usłyszałam w dniu naszego ślubu, na kazaniu z ust księdza - naszego wujka. Mają dla mnie szczegółną wartość.


 Całe pudełko zostało wykonane papierami Back to Basics.  Moje exploding box zgłaszam na wyzwanie z cytatem w Scrap Pasji . Przepraszam za natłok zdjęć, ale tyle się w tym pudełku dzieje, że ciężko było ograniczyć ilość fotek :D


6 komentarzy :

  1. ale cudo :D i wielowarstwowe :))) extra!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach Aniu piekne pudelko, kazdy detal wprost powala. Naleza Ci sie wielkie brawa!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przybiegłam z re-wizyta i się zachwyciłam... może kiedyś się nauczę coś takiego robić... ale bliskiej przyszłości nie obstawiam hi hi ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne wykonanie, nie spotkałam się jeszcze z kartką-pudełkiem warstwową :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu pudełko to istna bajka!!! śliczne!!!
    -dzasta- :D pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka