czwartek, 17 listopada 2011

Niech się spełnią...

Żeby trochę odpocząć od klimatów świąteczno - wspominkowych, dziś kartka urodzinowa dla przyjaciółki. Już nie mogłam się doczekać, aż będę miała okazję rozciąć kolekcję Romantic Melody :) Akurat ten papier jest moim ulubionym z tego zestawu i znika w ekspresowym tempie.
Niestety wszystkie zdjęcia robione przy sztucznym świetle. Jakoś ten dzień jest dla mnie zdecydowanie za krótki i nie jestem w stanie złapać naturalnego oświetlenia.  A kartka już dziś poleciała do swojej właścicielki. Mam nadzieję, że się spodoba ;)




2 komentarze :

  1. Och jaka sliczna, kolorki super dobrane. A papieru zazdroszcze !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Angi ona jest piekna :D naprawde prześliczny papier :D

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka