piątek, 24 października 2014

Rubinowe gody


Czterdzieści lat razem - to niewątpliwie piękny jubileusz. Właśnie rubinowe gody obchodzą Barbara i Tadeusz. Z tej okazji powstała ta o to kartka.

"Nowożeńcy" świętują swoją rocznicę jesienią, dlatego też w takim jesiennym klimacie stworzyłam kartkę gratulacyjną. Za bazę posłużył mi papier Venus i Mars 008. W kompozycji kwiatowej jest biały kwiat mojego wytwórstwa ze środkiem z ziarenek gorczycy, dwie pomarańczowe różyczki i dwa kapelusze żołędziowe - znalezisko z ubiegłotygodniowego spaceru ;)  Dołożyłam dwie rameczki z Letniego Poranka 121 oraz obowiązkowo rubinowe serducho.



Do kartki stworzyłam także torebeczkę, która zdradza dokładny wiek pożycia małżeńskiego adresatów. Napis z torebki jest autorstwa joligg.


Praca poleci na wyzwania:

Pozdrawiam ciepło wszystkich zaglądających i zapraszam was także na mój Fan Page :)

16 komentarzy :

  1. Kartka prześliczna, za 4 lata tez mam gody rubinowe więc chciałabym taką wtedy dostać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No proszę Alu, bardzo piękny staż już masz w takim razie ;) Dziękuję :)

      Usuń
  2. bardzo ładna, świetnie wkomponowane te kapelusiki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny komplecik i super pomysł z wykorzystaniem czapeczek od żołędzi. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Coś pięknego! Strasznie mi się podoba ta kartka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie stonowan kolory i dodatki tak delikatne :) Cudnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow mistrzostwo :) Juz dawno nie wiedzialam Skarbow Czasu w akcji a jest to jedna z moich ulubionych starszych kolekcji :) Dziekuje za udzial w zabawie z Magiczna Kartka ! xoxo Aneta

    OdpowiedzUsuń
  7. Beautiful use of the sketch -- I like that you personalized the card - Thanks for joining in at Cardabilities~

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka