wtorek, 28 października 2014

O moim tworzeniu



Dzisiaj będzie troszkę o mnie, a dokładniej o moim tworzeniu. Wszystko za sprawą wyróżnienia, jakie dostałam od Tajanny, za które bardzo dziękuję. Raczej unikam tego typu zabaw, gdyż nie lubię się ograniczać w wyróżnianiu kolejnych twórczych osób. Ale na pewno takie wyróżnienia są miłe i doceniam je tym bardziej, kiedy zostaje wyróżniona przez blogerki,  które do mnie zaglądają często i które ja bardzo sobie cenię za ich twórczość i nie tylko.

Pytania, jakie przygotowała dla mnie Tajanna, także bardzo przypadły mi do gustu, bo skupiają się na mojej twórczości, a nie tylko na mnie ;) O to one wraz z moimi odpowiedziami:

1. Z jaką branżą jesteś zawodowo związana?
Mam to nie lada szczęście w dzisiejszych czasach, że mogę pracować zgodnie z moimi zainteresowaniami i wykształceniem, a pracuję w ochronie środowiska, a ściślej jako urzędnik na szczeblu wojewódzkim :)

2. Jaki jest Twój ulubiony styl w tworzeniu prac?
Nie mam swojego ulubionego stylu bo tworzę zawsze z innym stanem duszy i umysłu - więc raz jest to romantyczność, raz prostota i oszczędność w formie, a innym razem niezły bałagan.

3. Na jakie okazje najbardziej lubisz tworzyć kartki/prace?
Na takie,  do których pasują kwiaty na kartkach ;)

4. Na jakie okazje nie lubisz i unikasz tworzenia prac?
Chyba nie ma takiej okazji bo póki co, ani razu nie powiedziałam "nie" żadnemu wyzwaniu twórczemu ;) 

5. Jakie było Twoje najtrudniesze zlecenie/zamówienie/okazja?
Myślę, myślę i nic mi nie przychodzi do głowy ;) Bardziej patrzę na zlecenia w kategorii te, które wymagają większego pomyślunku. Traktuję je jako wyzwanie, a wyzwania bardzo rozwijają i nakręcają do tworzenia.

6. Jakich klientów/odbiorców Twoich prac lubisz najbardziej?
Niewątpliwie takich, którzy mają choć trochę artystyczną duszę bądź sami coś tworzą/tworzyli/marzą by tworzyć. Takie osoby doceniają najbardziej pracę, jaką wkłada się w tworzenie kartki czy czy innego dzieła.

7. Jaki element (z wyjątkiem papieru:))znajduje się w każdej Twojej pracy?
Nie wiem, czy mogę wskazać taki element ale na pewno w większości jest użyty tusz. Lubie też przestrzeń, jaka dają kosteczki 3D bądź taśma dwustronna.

8. Co byś chciała kupić, a nie możesz dostać w polskich sklepach scrapbookingowych?
Wydaje mi się, że polskie sklepy są bardzo dobrze zaopatrzone i jeszcze nie rozczarowałam się nigdy ich asortymentem. Ale też nie mam zbyt dużej wiedzy o wszelakich nowinkach w  świecie scrapbookingowych gadżetów.

9. Wolisz tworzyć coś z niczego, czy raczej lubisz dysponować dobrze zaopatrzonym warsztatem z przydasiami?
Widzę siebie tak gdzieś po środku tych cech. Potrzebuję pewnego minimum niezbędnych i ulubionych przydasi, ale też uwielbiam kombinować, jak stworzyć coś z mojej dostępnej bazy lub innych pozornie niepotrzebnych i niescrapowych rzeczy.

10. Czy lubisz brać udział w wyzwaniach?
Uwielbiam :) Takie wymyślanie i tworzenie pod wytyczne bardzo mnie nakręcają do działania, a i świetnie inspirują.

11. Czy dzięki prowadzeniu bloga udało Ci się zawiązać jakąś przyjaźń?
Tak, jak najbardziej. Niektóre udało mi się przenieś do świata realnego. Wiele jest też bliskich znajomości, które choć ciągle tylko są wirtualne (a mam nadzieję w niektórych przypadkach zmienić to w niedalekiej przyszłości), to przeszły na wiele innych dziedzin codziennego życia. Niesamowite jest mieć praktycznie na wyciągnięcie ręki (do klawiatury) tyle bliskich osób z tak samo twórczo zakręconą głową jak moja ;)
Jak już wspomniałam na początku, u mnie nie będzie kolejnych nominowanych osób. Ale jak ktoś ma ochotę, zapraszam do odpowiedzenia na pytania od Tajanny ;)

A kto chce mnie poznać bardziej, co jeszcze na codzień zaprząta moją głowę, a o czym nie zawsze mam czas tworzyć posty, zapraszam na mój fejsbukowy FP.

Pozdrawiam ciepło!

4 komentarze :

  1. No to teraz się o tobie trochę dowiedziałam,gratuluję wyróznienia.

    OdpowiedzUsuń
  2. czyli... rozważna i romantyczna! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję, że odpowiedziałaś na moje pytania:) Dzięki temu Twoje prace więcej "mówią":)

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka