sobota, 11 października 2014

Chrzest Piotra Franciszka


Troszkę mnie ostatnio mniej w blogowym świecie i u mnie i u was na blogach. Składa się na to trochę czynników, o których nie za bardzo chcę tu pisać. Mam nadzieję, że wkrótce znów wrócę na więcej procent w blogowy świat. Tymczasem wpadam na szybko z kartką z okazji Chrztu Świętego Piotra Franciszka, który miał miejsce tydzień temu.

 


W pracy użyłam:
Wszystkich zainteresowanych kursem na shaker boxa informuję, że uzupełniłam już ostatni post i możecie cały tutorial podejrzeć o TU.

Pozdrawiam gorąco!


10 komentarzy :

  1. szkoda, że Franek jest za mały, aby docenić taką karteczkę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Franki wracają do łask! :-)
    fajnie bo to ładne i mocne imię dla faceta.

    Ładniutka :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Adresat jest Piotr Franciszek. Właśnie dlatego rodzice zmienili kolejność imion bo za dużo Franków ostatnio ;)

      Usuń
  3. Karteczkę Franek doceni w przyszłości- na razie rodzice będą się cieszyć- cudna!!!
    P.S Mój najmłodszy maluch to Franek- również...I sam kartki składa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnością trafi do pudełeczka z pamiątkami małego Piotrusia Franciszka ;)

      Usuń
  4. Witam
    Dziękuję za udział w mojej zabawie :)
    Bardzo ładne prace tworzysz .
    Pozdrawiam

    http://mirosek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka