poniedziałek, 27 października 2014

FC Barcelona


Nie wiem jak dla was, ale dla mnie kartki dla mężczyzn są zawsze dużo większym wyzwaniem i znacznie dłużej rodzi się pomysł. Co nie znaczy, że nie lubię takich robić ;)

Zawsze wtedy fajnie jest, jak mam jakiś punkt zaczepienia, coś, co może być głównym wątkiem na kartce. Z reguły to jest hobby, znak szczególny, wygląd, styl bycia. Tym razem wybór padł na ulubioną drużynę i był to celny strzał do bramki ;)


Początkowo miała to być tylko kartka w kształcie znaczka klubu. Ale stwierdziłam, że za proste, jak dla mnie, byłoby tylko odwzorowanie barw klubowych. Więc postanowiłam "wyżyć się" trochę - poszarpałam, potuszowałam, wszystko, co się dało, ponaklejałam na kosteczkach dystansowych, dodałam pasujący to nazwy drużyny napis urodzinowy i oryginalny znaczek jako wersję mini. Myślę, że udało mi się stworzyć całkiem konkretny, choć trochę bałaganiarski, męski klimat.



Pozdrawiam gorąco wszystkich kibiców FCB oraz moich stałych zaglądaczy :)
A wszystkich fanów FCB i nie tylko zapraszam na mój FP :)

21 komentarzy :

  1. właśnie o ten punkt zaczepienia chodzi ;-)
    świetnie jeśli jest, gorzej jak go nie ma

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wtedy zaczynają się schody, ale do pokonania prędzej czy później ;)

      Usuń
  2. Ale rewelacja! Bardzo inspirująco :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oooo bardzo ciekawa karteczka, a co do balaganu, hymmm nie czepialabym sie, to jeden z meskich atrybutow ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny kształt kartki i tło :-)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjna karteczka, jestem pod wrażeniem, bo facetowe kartki to niestety nie jest proste zadanie.
    Podziwiam i jakby mogę "ogapić" pomysł?

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow Rewelacyjna kartka! Mega pomysłowa i mega męska, co nie jest łatwą sprawą :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Mogę o podpowiedź.. jak wykonać taka kartkę. Super pomysl

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka