czwartek, 23 listopada 2017

Kalendarz adwentowy



Witajcie!

Specjalnie dla mojej Małej Mi przygotowałam pierwszy w jej życiu (i także w moim 😉) kalendarz adwentowy. Nie posiadam maszynki do wycinania, dlatego wszystkie pudełeczka wycinałam ręcznie. Półeczka na pudełka powstała z tektury. Jest ona ozdobiona wycinankami z Bieguna Północnego , kolekcji p13 oraz błyszczącymi soplami lodu, które stworzyłam z kleju i gesso. W każdym malutkim pudełeczku znajduje się drobny upominek oraz zadanie, jakie dziecko ma wykonać w danym dniu. A upominki to spinki i gumki do włosów, naklejki, małe figurki, trochę słodkiego. Myślę, że każda paczuszka będzie otwierana z wielką ekscytacją.

Już nie mogę się doczekać, aż razem rozpoczniemy adwent i nasz kalendarz.











Mój kalendarz posyłam na wyzwania:
Magiczny czas Świąt - Manuna

Angi




10 komentarzy :

  1. Wow! Jestem pod wrażeniem nakładu pracy - te pudełeczka,które sama zrobiłaś - ślicznie wyszły! Podoba mi się także pomysł na sople z kleju i gesso. Fantastycznie wymyśliłaś ten kalendarz:) Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie Manuny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też podziwiam własnoręczne wycinanie - wyszły jak z fabryki ;) i pięknie kolorystycznie wyglądają - sporo pracy ale za to ile radochy!
    Przyszłam Cię trochę poznać ;)) piękny blog i pasja w twoich pracach - super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam za ogrom pracy, za to, że w każdym pudełeczku jest nie tylko słodycz czy upominek, ale również zadanie, założę się, że pociecha zadowolona na maxa ;) Dziękuję za wspólną zabawę z Manuną :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny kalendarz, podziwiam za ręczne wycinanie. Wyszło cudnie. Dziękuję za udział w świątecznym wyzwaniu Manuny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Я восхищаюсь вашей кропотливой работой. Как здорово приносить такую радость детям. Спасибо, что творите вместе с блогом ТДЗ. С теплом, Елена.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna praca!!!Dziękujemy za wspólną zabawę w wyzwaniu Studio Szok.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Po prostu CUDO! Dziękujemy za udział w wyzwaniu na blogu Studio SZOK :)Pozdrawiam -Gosia ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Super pomysł, a wykonaniem jestem zachwycona
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Towarzystwa Dobrej Zabawy

    OdpowiedzUsuń
  9. Ania kalendarz jest rewelacyjny, super dziękuję za zabawę z Towarzystwo Dobrej Zabawy pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka