czwartek, 9 listopada 2017

Girls rule


Cześć!

Dzisiaj w ramach inspiracji dla bloga Piątek Trzynastego powstała słodka dziewczęca karteczka z okazji czwartych urodzin Hani. Jest na niej ulubiona bohaterka z bajki, dużo różu i błyszczących cekinów zamkniętych w shaker boksie. Skye z Psiego Patrolu została pokolorowana przeze mnie promarkerami. Moje dziecko razem z powyższą karteczką i prezentem powędrowało na swoje pierwsze proszone kinder party. 





 Kartkę posyłam na wyzwanie Hexagons na Scrapki - wyzwaniowo



Pozdrawiam serdecznie!

Angi


3 komentarze :

  1. Rewelacyjna dziecięca karteczka. Jak nie zapomnę, to za rok też spróbuję zrobić coś z tym szejkerem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się lekkość Twoich dziecięcych kartek :) są urocze i nie przesadzone. Świetna realizacja

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeurocza kartka :) Bardzo radosna, ślicznie wykonanana. Dziękujemy za udział w wyzwaniu na Scrapki-wyzwaniowo :)

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka