niedziela, 9 lipca 2017

Pudełko komunijne


Witajcie kochani!

Długo mnie nie było.... ale niestety awaria komputera i nadmiar etatowych obowiązków skutecznie mnie powstrymywały przed publikacjami nowych postów. Na szczęście do zdjęć na dyskach znów mam dostęp więc powoli postaram się wam pokazać wszystkie zaległe prace. A sporo tego.
Zaczynam od ostatniej tegorocznej komunijnej kartki, a właściwie pudełeczka. W tym troku  temat komunijny u mnie był wyjątkowo obfity. Forma kartki - książki już się u mnie pojawiła ostatnio. Tym razem w towarzystwie papierów Piątek Trzynastego, tekturek Papelia oraz stempelka Aniołka od I love digi. Zapraszam do oglądania.








Pudełeczko posyłam na wyzwania:
Paper Passion - Bingo (linia: kwiaty - wstążka - perełki)

 Altair Art - Tekturki
 

Scrap`n`skill - Praca z kwiatami

 Pozdrawiam ciepło!

Angi



6 komentarzy :

  1. this shadow box is so pretty! thank you for playing along with us at AltairArt!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna pamiątka, lubię tą formę kartki :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Paper Passion :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna praca! Świetna pamiątka! Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrap'n'Skill ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne pudełko, dziękujęmy za udział w wyzwaniu Scrap'n'skill

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna praca:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Passion:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna pamiątka :)
    Dziękujemy za udział w zabawie na blogu Paper Passion :)

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka