środa, 28 czerwca 2017

Dance in the rain - tutorial


Witajcie!

Nad całą Polską przelewa się fala upałów razem w pakiecie z burzami i deszczami. Więc myślę, że powyższa kartka idealnie wpasowała się w ten pogodowy klimat. Właściwie to nie tylko kartka, to zaproszenie do .... tańca w deszczu :) Takiego szalonego, kolorowego i pozytywnie ładującego. Wbrew pozorom jest on bardzo łatwy do wykonania. Gotowi? To zaczynamy!

Specjalnie dla bloga Piątek Trzynastego przygotowałam kurs na wykonanie kartki typu shaker boks z wykorzystaniem graficznych elementów wyciętych z papieru. Ja wykorzystałam plastry miodu, czyli sześcioboki wycięte z kolekcji "Mała dziewczynka".

 Wycięłam kilka ramek różnej wielkości. Z plastikowej okładki skoroszytu wycięłam kwadrat o wymiarach największej ramki.
  
Największą ramkę podkleiłam plastikową okładką, natomiast pozostałe nakleiłam na bazę. W centralnej części umieściłam naklejkę. Może to także być inny napis lub grafika.

 Dookoła bazy podkleiłam 3 warstwy pasków z tekturek (skrawki formatek, w których sprzedawane są tekturowe elementy). Można także oczywiście użyć taśmy 3D. Ważne, by rant miał min 3-4 mm. Do środka wsypałam wycięte elementy oraz dodatkowo kilka błyszczących cekinów. 

 Zakleiłam boks ramką z okienkiem.


Teraz pozostało już tylko ozdobienie kartki i zaproszenie gotowe.



 Koniecznie pochwalcie się swoimi shaker boxami zrobionymi według mojego kursu. Zostawcie link tutaj w komentarzu, a na pewno do was wpadnę ;)

Pozdrawiam!

Angi


2 komentarze :

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna - ciekawy pomysł z zastosowaniem wycinanych elementów w środku shaker boksa. Inspirujące!

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka