środa, 7 czerwca 2017

Ślub z kotkami w tle


Witajcie!

Powinnam zacząć - ach co to był za ślub ... 💙💙💙 Niedawno miałam wielki zaszczyt uczestniczyć w tej ważnej uroczystości blogowej koleżanki Ki. Przepiękny ślub z niezapominajkami w tle, niesamowite otoczenie Tatr i towarzystwo naszej Art-Piaskownicowej ekipy. Taki zestaw zagwarantował dużo pozytywnych emocji i pozostawił piękne wspomnienia.

Specjalnie na tę okazję, zmierzyłam się z zupełnie nową dla mnie formą - kartką książką. Bardzo mi się w tej formie spodobało to, że mogę dokładnie zabezpieczyć w środku delikatną konstrukcję przestrzenną. Kartka jest w całości w turkusach z kolekcji "Mała dziewczynka". Środek księgi to spersonalizowana scenka. Jej bohaterami są narysowane przeze mnie kotki pokolorowane promarkerami. Mamy parę zakochańców i obowiązkowo mały kociak obok. Jest panorama zamku .... no właśnie, jakiego, kto zgadnie 😋 ? Każdy element pasuje tutaj idealnie do Pary Młodej i tylko dla nich ma znaczenie. Za płotkiem powstało idealne miejsce na schowanie pieniężnego prezentu. Do kartki stworzyłam także pasującą torebkę. 










Pozdrawiam!

Angi



12 komentarzy :

  1. Świetna, a zamek, to wiadomo który :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczna ta ksiązka . Koleżanka z pewnościa sie cieszy, że będzie miała taka wspaniała pamiatkę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny komplecik, a kotki urocze:) Dziękuję za udział w zabawie w Miszmaszu Papierowym:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna praca, fantastyczne koty :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu w Miszmaszu Papierowym:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo przemyślana i oryginalna praca! Dziękuję, że wzięłaś udział w wyzwaniu bloga Miszmasz Papierowy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna kompozycja, urocze wykończenie. Dziękuję za udział w wyzwaniu Crafty Moly - Ślub

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne prace !
    Dziękuję za udział w zabawie w Miszmaszu Papierowym:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ki na pewno była zachwycona. Śliczna kompozycja z zamkiem w tle!
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Artimeno

    OdpowiedzUsuń
  9. Angie uwielbiam wchodzi na Twoj blog i widzieć Twoj banerek hehe ;) Pamiętam jak nad nim pracowałysmy ;)
    Oczywiście ślubny komplecik jest super i bardzo dziękuję, że wzięłaś udział w wyzwaniu Crafty Moly :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kapitalna kartka i na pewno pracochłonna, ale efekt wart zachodu:)
    I dziękuję za udział w naszej zabawie z Miszmaszem Papierowym.

    OdpowiedzUsuń
  11. Hihi, wskoczyłam w czerwiec, bo tak mi się karteczka spodobała ;) Ale pozdrawiam i nadrabiam zaległości :))

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka