poniedziałek, 26 czerwca 2017

Quillingowy ślub


Witajcie,

Dziś mam dla was kolejną, kolorową i energetyczną pracę. Tym razem zmierzyłam się z trudną dość i czasochłonną techniką quillingu. Nie zmotywowałabym się do tej pracy, gdyby nie nasze najnowsze wyzwanie Art - Piaskownicy.  Gdzieś tam kiedyś próbowałam już tej techniki, możecie moje początki zobaczyć pod tagiem "quilling". Wybrałam sobie wbrew pozorom bardziej skomplikowany układ. Bo nie dość że skręcania dużo to i ułożyć kompozycję z gotowych skręconych elementów sporo czasu zajmuje.
Efekt końcowy jednak mnie zadowala, a najbardziej praca przypadła do gustu mojej Małej Mi ;)









Pozdrawiam serdecznie!


5 komentarzy :

  1. Przecudna :) Dziękujemy za udział w naszym wyzwaniu :)
    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  2. Quillingowe szaleństwo! Dziękuję za udział w wyzwaniu Laserowe LOVE :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł! Cudowna energia :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu w Scrap Shop :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niekonwencjonalna kartka ślubna :D Super! Dziękujemy za udział w wyzwaniu Laserowe LOVE.

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka