czwartek, 23 lutego 2017

Notes w stylu chińskim

Cześć!

Dawno nie było u mnie notesu. Dziś z takim o to chińskim zeszycikiem do was przybywam. Powstał on jako inspiracja dla Piątek Trzynastego.

Notatnik powstał na zwykłej bazie, którą kupiłam w sklepie papierniczym, i z którą poradziłam sobie dzięki Daget-Art. Notes okleiłam papierami p13, głównie najnowszą kolekcją "Kolory miłości", w której jestem bezgranicznie zakochana :) Z przodu notatnika umieściłam chiński znak szczęścia oraz chińskie lampiony. Lampiony powstały z odbicia stemplem oraz z wykorzystaniem różowego pudru do embossingu.  Na niektórych stronach notesu także pojawiły się lampiony. Dodatkowa dekoracja to kłębek nici, czerwonych koronek i tasiemek. Notes będzie  prezentem dla mojej przyjaciółki, dla której Chiny to całe życie zawodowe i prywatne.  






Pozdrawiam ciepło!

Angi

 

8 komentarzy :

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka