wtorek, 7 lutego 2017

Kredkowy EKO Art

Witajcie Kochani!

Dzisiejsza praca będzie w stylu 'Nie wyrzucaj, wykorzystaj" jak to mawiał Rocky (kto zgadnie o kim mowa ;) ? ). 

Jakiś czas temu wparowałam to szuflad mojego dziecka i zrobiłam tam porządki. Sporo kredek poszło na wyrzut z bardzo prozaicznych powodów - zwyczajnie nie rysowały. Wiele tzw marketowych zestawów kredek nie mają w sobie nic fajnego poza ładnym opakowaniem. I właśnie taki materiał posłużył mi do stworzenia powyższej ramki na zdjęcia. Jako baza posłużyła mi także stara, nieciekawa ramka.



Ramka powstała specjalnie na najnowsze recyklingowe wyzwanie Art - Piaskownicy. Zajrzyjcie koniecznie po szczegóły TUTAJ. Może was zainspirujemy do stworzenia własnych kredkowych dzieł.



Natomiast ja poślę moją rameczkę na wyzwanie "Eksplozja kolorów" Filigranki



Pozdrawiam kolorowo!





5 komentarzy :

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka