środa, 15 lutego 2017

Miłosny zestaw awaryjny


Witajcie powalentynkowo!
Każdy potrzebuje miłości i tej swojej drugiej połówki. No ale wiadomo, różnie w życiu bywa. Dlatego dla tych, co ciągle poszukują, ale także dla tych, które marzyły o księciu z bajki, a wyszło .... jak wyszło 😀 powstały takie o to awaryjne obrazki do użycia w stanach kryzysowych.
Gwarantuję, pojawi się prawdziwy książę, taki ze snów 💜
Karteczko - ramki do zawieszenia na ścianie mają z tyłu miejsce na wpisanie życzeń lub innych miłych słów. Żabole oczywiście są za ochronną "szybką", wewnątrz shaker boxów.  Żabka to stempelek, jaki zaprojektowałam dla Craft Style. Odbiłam je na zielono i pokolorowałam je promarkerami. Ramki powstały w ramach inspiracji dla Craft Style.
 





 

Pozdrawiam całuśnie :)
 
 


11 komentarzy :

  1. Ale superaśne żabki:-D Genialny pomysł, bardzo mi się podobają:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczny pomysł i wykonanie :-))) Rozumiem ,że po zbiciu szybki i pocałunku, super mężczyzna się pojawia ;-DDD To ja taki obrazek chcę ;-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pewnie że się pojawia. Sprawdzone i przetestowane :D

      Usuń
  3. GENIALNE:)! a w tym na 1-wszej fotce-zakochalam sie:)!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysł i cudne wykonanie! Podziwiam i uśmiecham się do Twoich żaboli!

    OdpowiedzUsuń
  5. O jakie fantastyczne!Pozdrawiam serdecznie -Gosia

    OdpowiedzUsuń
  6. Hehe, śmieszny! Najfajniejszy chyba brązowy!
    Obserwuję i będę zaglądać częściej!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na KONKURS!^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się bardzo, że tak wam przypadły do gustu moje żabole :) Dziękuję za miłe słowa :*

    OdpowiedzUsuń
  8. kocham te żaba w każdej formie :P nie żebym szukała księcia ;)

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka