poniedziałek, 13 lutego 2017

Me & Mi


Cześć!

W przeddzień walentynek przybywam do was z miłosną pracą, a jakże. Ale to wielkie LOVE, a którym dziś mowa, dotyczy mnie i mojej Małej Mi. Dla niej właśnie, na pamiątkę, powstał dzisiejszy mini albumik.


W końcu dorwałam się do najnowszej kolekcji "Kolory miłości" Piątek Trzynastego. Kolekcja ta jest tak przepełniona miłością i słodyczą, że idealnie nadaje się do prac, na których chcemy podkreślić uczucia pokazane na zdjęciach. Za bazę albumu posłużyła mi stara  harmonijkowa dziecięca książeczka z obrazkami. Pomysł na albumik jest autorstwa Kigabet (KLIK). Strony albumu wyklejałam ścinkami papierów mieszając jednocześnie wszystkie arkusze z kolekcji. W albumie jest czternaście czarno-białych zdjęć. I wreszcie naklejki, dużo naklejek, kocham je 😉










Z pewnością powstaną kolejne albumy z miłością w tle bo pokochałam tę kolekcję wraz z dodatkami od pierwszego wejrzenia 💟

Albumik posyłam na wyzwania:
 
a razem z Mi posyłamy buziaki!

Angi



7 komentarzy :

  1. Jaki śliczny albumik!!!! Będzie wspaniała pamiątką dla twoje MI. Jak ona szybko rosnie. Pozdrawiam i pięknego tygodnia

    OdpowiedzUsuń
  2. Przecudne skarpuszko, serduszko pełne miłości ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny albumik :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft Passion.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna praca :)
    dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu egoCraft :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjny albumik :)
    Dziękujemy za udział w zabawie na blogu egoCRAFT :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za komentarze :)

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka