środa, 11 stycznia 2017

Moja siostra magister


Witajcie kochani!

Mróz powoli odpuszcza, ale moja niemoc ciągle przy mnie trwa... Chorowania ciąg dalszy niestety. Na szczęście siły powoli wracają więc i jakieś prace, chociaż zaległe, wreszcie doczekają się publikacji. Dzisiejsza praca jest niezwykle ważna bo powstała dla mojej ukochanej Siostruni.

Moja mała Zu (nie obraź się Kochanie za tą małą :*) jeszcze w starym roku zdobyła wymarzony tytuł mgr. Moje gratulacje dla niej popłynęły na kartce przepełnionej symbolami. Tutaj każda literka, motyw, kolor ma swoje znaczenie. Tzn ma znaczenie dla Zu. Panią Magister oczywiście zmalowałam sama i uwierzcie mi na słowo - podobieństwo też jest uderzające :D




Pozdrawiam cieplutko!

Angi

4 komentarze :

  1. no proszę! Młoda "wydoroślała" ci w międzyczasie :)
    Gratulacje dla świeżo upieczonej ekonomistki!

    OdpowiedzUsuń
  2. aha! I zdrówka dla Ciebie!
    Pogoń wreszcie te durne wirusy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dla siostry. Piękną, radosnà karteczkę zmajstrowałaś. Fire jest zastanawiające 🤔

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekna karteczka. Gratulacje dla siostry. A Tobie duuuużo zdrówka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka