wtorek, 17 stycznia 2017

Little Star


Witam słonecznie!

Przygotowałam dzisiaj dla was gwieździstą karteczkę z małą słodką Gwiazdką.  Bardzo lubię moje wszystkie "dzieci" czyli stempelki, które zaprojektowałam dla Papelii i nie wiem nawet, który lubię najbardziej ;) Ale sówka w nausznikach z pewnością jest wysoko na liście.

 Poniższa kartka jest trochę w klimacie zimowym, ale bardziej chciałam tutaj podkreślić motyw gwiazd. Śnieg jest w postaci białego gesso naniesionego przez maskę. Dodatkowo lekko zabieliłam turkusowy papier w gwiazdki. I oczywiście moja tytułowa Gwiazdka - słodka, różowa, do zacałowania i wyściskania.






Pozdrawiam ciepło!



 

2 komentarze :

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka