poniedziałek, 24 października 2016

Sypnęło śniegiem


Myślę, że październik jest już doskonałym momentem, aby rozpocząć świąteczne, czy może bardziej zimowe, kartkowanie...
Tym bardziej, że już ponad dwa tygodnie temu, wędrując po Karkonoszach, na takie właśnie zaśnieżone choinki i widoki się natknęłam :)

  
Taka aura nastroiła mnie do stworzenia poniższych kartek. Postawiłam na proste formy i kolory. Połączenie bieli z brudnym beżem zaśnieżonego nieba idealnie tu wygląda. Główny element kartek to drewniane choinki pokryte preparatem typu "snow paste" i delikatnie obsypane cekinowymi gwiazdami. Ich dodatkową ozdobą są przeplecione sznurkowe kokardy.




Kartki powstały w ramach inspiracji dla Eko Deco.

Pozdrawiam ciepło!

 


5 komentarzy :

  1. Ależ czadowe kartki, no i te widoki....

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartki piękne są, a widoczki cudne. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. cuuudne karteczki;), ale snieg pazdzierniku:)! ja dopieram rozkrecam sie z grzybobraniem:)!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne, bardzo proste, a jakże wymowne kartki. Urocze zimowe krajobrazy pewnie wkrótce przejdą do historii, warto nimi nacieszyć oko:). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka