piątek, 7 października 2016

Słoneczne buziaki


I znów przyszło mi się zmierzyć ze scrapem. Jest to mój trzeci LO, jaki poczyniłam w życiu, ale tym razem jestem bardzo zadowolona z efektu.


Może dlatego, że kompozycja nie jest moja ;)  Praca powstała bowiem na najnowsze wyzwanie Art - Piaskownicy i stanowi lift pracy Ivy. Liftowany scrap jest naprawdę przecudny. Jest w nim niesamowita aura, w każdym detalu tworzy spójną całość tworząc leśny, magiczny klimat. Moja wersja w całości prezentuje się tak: 



 Na zdjęciu ja z moją Małą Mi. Bardzo lubię to nasze całuśne zdjęcie. Jeszcze kilka fotek szczegółów:




Zapraszam was do zmierzenia się z wyzwaniem. Szczegóły na blogu AP.

Ja natomiast zgłaszam swój scrap na wyzwania:
Bingo z liściem  - Skarbnica Pomysłów (wykorzystałam wszystkie możliwe linie pionowe i poziome ;) )


Sentencje, aforyzmy, cytaty .... - Filigranki


Złota jesień - Lemonade Blog



Pozdrawiam ciepło!


5 komentarzy :

  1. Aniu on jest zaje.... prześliczny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna miłość .... matki . Ślicznie to zrobiłaś i ten napis!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny lift !! dziękujemy za spólną zabawę z Filigrankami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcie w pięknej oprawie, super!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów, powodzenia!

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka