środa, 19 października 2016

Ja tu rządzę


Koty to się albo kocha, albo nienawidzi. Chociaż i tak powszechnie wiadomo, że tych kochających jest więcej ;) A że koty to stworzenia raczej dominujące w związkach kocio - ludzkich, to taki o to gadżecik, jak na zdjęciu powyżej, jest jak najbardziej adekwatny.
Kociak powstał w ramach najnowszego kociego wyzwania Art - Piaskownicy i jest wierną kopią pewnego prawdziwego futrzaka adresatki, do której trafi. Kotek jest magnesem na lodówkę. Powstał na drewnianej bazie Eko Deco, którą pokryłam preparatem typu snow paste, a następnie pomalowałam farbami akrylowymi. Oczka są z błyszczących cekinów.



A wy jak się czujecie w kocich tematach :) ? Jeśli dobrze lub po prostu kochacie koty, to zapraszam was do udziału w wyzwaniu Art piaskownicy, także w imieniu Eko Deco, sponsora wyzwania. Szczegóły TUTAJ:


Ja natomiast mojego kociaka posyłam na wyzwania:

Pozdrawiam serdecznie!


16 komentarzy :

  1. Ale wredny ! hihih fajnie wyszło

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem wielką kociarą - więc Twoja propozycja mnie urzekła :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super kotecek ;) Dziękuję za udział w naszym wyzwaniu! Pozdrawiam Daga DT S`N`S

    OdpowiedzUsuń
  4. Super kociak 😃 dziękuję w imieniu całego DT z DIY

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny! Chociaż ja z tych nielubujących się w kotach :D
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrap'n'Skill! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny kot!!! dziekujemy za udział w wyzwaniu Scrap'n'skill

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny kot, nawet wyraz pyszczka ma zgodny z napisem :) dziękuję za udział w wyzwaniu Scrap'n'Skill

    OdpowiedzUsuń
  8. Kociak prezentuje się wyśmienicie :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu w imieniu zespołu DT DIY.
    Pozdrawiam - Aga.

    OdpowiedzUsuń
  9. brat bliźniak również zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny kot!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrap'n'Skill! :)

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka