czwartek, 6 października 2016

Jesienne liście



Niewątpliwie jesień jest bardzo barwną i różnorodną porą roku. Mamy tu przekrój od letnich nawet upałów po mroźne dni, od zieleni liści jeszcze w pełnym słońcu, po wszelakie ciepłe odcienie brązu, żółtego, czerwieni, czyli barw, w które się ta zieleń zamienia.
Taką jesień doskonale przedstawia poniższy moodboard, który przygotowałyśmy wspólnie z dziewczynami z DT Craft Style na najnowsze październikowe wyzwanie.


W ramach mojej inspiracji powstała jesienna urodzinowa karteczka z shaker boxem. Wykorzystałam tutaj tekturkę listków oraz ramkę, czyli odpad, który po wyjęciu listków mi pozostał. Boksik wysypałam różnorakimi drobinkami mieniącymi się oczywiście w barwach jesieni.





Po szczegóły wyzwania zapraszam was na blog Craft Style.

Pozdrawiam ciepło!


1 komentarz :

  1. świetny pomysł z tym wyciętym motywem liści :) dzięki temu jesień może się mienić mnóstwem kolorów ...

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka