wtorek, 7 stycznia 2014

Noworocznie, chorobowo i trochę twórczo

Witam Was serdecznie w Nowym Roku!

 Na początek chciałam wam złożyć najlepsze życzenia, aby ten 2014 rok był dla was czasem przede wszystkich zdrowym, ale też czasem  spełniającym marzenia, dającym nadzieje i pełnym natchnienia twórczego, dla tych, którzy go potrzebują ;)

Ja Nowy Rok rozpoczęłam ostrą anginą ropną. Właśnie będę rozpoczynać kurację już drugim antybiotykiem, a poprawa jak na razie niewielka :( Jedyne działanie twórcze, na jakie sobie przez te pierwsze dni nowego roku pozwoliłam, to pewne pilne zlecenie, którego pokazać jeszcze nie mogę.
Ale mam jeszcze kilka starorocznych dzieł do pokazania, które też z różnych względów (głównie z natłoku prac świątecznych) nie zostały jeszcze pokazane.

Dziś karteczka urodzinowa - sztalugowa, w trochę romantycznym klimacie retro, z motywem czterolistnej koniczynki na szczęście ;)





 Kartkę zgłaszam na wyzwanie na kartkę sztalugową na blogu SweetStamps,
oraz na sztalugowe wyzwanie na blogu Etot Scrap Mir.


Zapraszam was także serdecznie do polubienia mojego funpage`u na facebooku :) (o TU)

7 komentarzy :

  1. motylek mnie urzekł :D cudna karteczka :D
    na FB już cie polubiłam bo w końcu mam FBa :)
    no i zdrówka życzę ;) angina to paskuda ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Poszalałaś z tymi różnymi warstwami - świetna :) U mnie chęć kartkowania niestety rozbiła się o konieczność pisania pracy magisterskiej (właśnie zrobiłam sobie krótką przerwę). :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach przepiekna sztalugowka, :) zglos ja tutaj http://sweetstampsblog.blogspot.com/2013/12/monthly-technique-challenge-easel-card.html

    OdpowiedzUsuń
  4. O, świetna jest!!! Dużo zdrówka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Very cute easel card! Thanks for playing with us at SweetStamps this month.

    OdpowiedzUsuń
  6. This is very pretty..I love the clovers! Thanks for sharing this lovely design with us at SweetStamps.com for the Easel Monthly Challenge! Wishing you a happy, healthy 2014!

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka