piątek, 24 stycznia 2014

Słonecznik w środku zimy

Blogger szaleje i moich kilka ostatnich postów wcięło :/ mam nadzieje, że jednak wkrótce wszystko wróci do normy. Prace w kolejce czekają, więc jedziemy ;)
Dziś kartka ze słonecznikiem wyszytym metodą haftu matematycznego. Igła i nitka to nie jest moja mocna strona, ale mam nadzieję, że obdarowana, osoba o zdecydowanie igłolubnych łapkach, doceniła moje starania.




Na blogu Rapakivi, jest nowe ekspresowe wyzwanie weekendowe - wykreślanka, gdzie zgłaszam moją pracę. Jak byłam młodsza, uwielbiałam rozwiązywać takie wykreślanki. I mimo, iż w wyzwaniu wystarczyło odnaleźć i zastosować 3 słowa - przydasie, u mnie jest ich zdecydowanie więcej ;) czyli: przeszycia (a właściwie szycia), brąz, tusz, kwiat, krata (na środku kwiatka), koronki, warstwy, kremowy (baza kartki), grochy, perełki i motyle.


1 komentarz :

  1. Pieknie wyszyty kwiatek, co ty od niego chcesz? Jest idealny! Moja wykreślanka bedzie jutro :)

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka