sobota, 1 października 2011

Przyszła jesień

Jesień ukazała nam się w tym roku od najlepszej strony. Piękne słoneczko, wysoka temperatura, zero deszczu.... Przynajmniej będziemy mieli okazję zakosztować prawdziwej polskiej złotej jesieni, gdzie liście na drzewach zdążą ubrać się we wszystkie możliwe barwy, nim spadną na ziemię.
 Ja właśnie zawsze najbardziej cieszyłam się z tych barw na drzewach. Z pierwszego jesiennego wyjazdu weekendowego przywiozłam masę kolorowych zasuszonych liści. Jeden z nich - w mojej ulubionej purpurowej barwie - znalazł się na pierwszej jesiennej karteczce.   


Aby na dłużej zachować jego piękna barwę, pomalowałam go bezbarwnym lakierem. Kolor zrobił się bardziej intensywny, a listek na dłużej zachowa wspomnienie tej pięknej tegorocznej jesieni.

Karteczkę zgłaszam do wyzwania w Scrap Pasji - "Idzie jesień..." 
Do jej wykonania wykorzystałam materiały z zestawu "Little leaves": papier w drzewka, ćwiek i diamenciki.

 

2 komentarze :

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka