środa, 28 września 2011

W dniu ślubu

Wpadłam troszkę posprzątać na blogu bo znów się zakurzyło ;)
Ślubna karteczka stworzona w przypływie chwilowego natchnienia i chęci wykorzystania nowych papierów - różowy typowo ślubny  oraz pięknie mieniący się pół przeźroczysty papier, który wyszperałam w małym osiedlowym sklepiku papierniczym. Było ich sporo ale ekspedientka nie była mi w stanie podać firmy (na sztuki sprzedają). A szkoda, bo wyszperałabym może w necie, bo marża ogromniasta w tym sklepie pewnie była.
Póki co, kartka ląduje w szufladzie i czeka na chętnego do przygarnięcia lub na jakiś ślub w rodzinie ;)





2 komentarze :

  1. te motylki są urzekające :D
    wygladają jakby zaraz miały odfrunąć z karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. hehe netto powinno ci płacic za taką reklame :D
    ja sie ani troche nie gniewam i polecam taka zabawke :)

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka