czwartek, 15 września 2011

Serce do poduszki


Ale mnie dawno nie było.... aż wstyd :] Niestety remont i urządzanie mieszkania pochłania mnie całkowicie, także brakuje czasu na inne tworzenie. Więc dziś na odświeżenie bloga pokażę wam serduszko walentynkowe.

Pomysł i wykonanie zaczerpnęłam z tutoriala DagetArt - polecam ;) 
Serduszko jest wypchane watą i pokryte miękkim ręcznikiem -  tworzy się super poduszeczka. Na wierzchu moje pierwsze w życiu wyszywanki - no może drugie bo w podstawówce kiedyś wyszywałam domek na pracach ręcznych :D W środku jest masę miejsca na wyzwania miłosne czy co nam tam w duszy gra. A co u mnie dokładnie grało, to już pozostaje tajemnicą....

2 komentarze :

  1. Oooo jak sie ciesze ze skorzystalas z mojego tutka, super serduszko , brawo!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję za udział w moim CANDY! niebawem wyniki! pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka