poniedziałek, 3 października 2011

I znów na szczycie

Gorący okres w moim życiu trwa, więc znów poczułam potrzebę uciec w moje ukochane górki. Tym razem wybór padł na Masyw Śnieżnika. Naładowałam moje akumulatorki i myślę, że na jakiś czas mi wystarczy ;)










I jeszcze tak z zupełnie innej beczki - pewnie niektórzy zaraz stwierdzą fuj, paskudztwo i takie tam -  ale każdy gustuje w innych zwierzątkach domowych :] Ja na przykład mam szczurki - zwierzątka niezwykle inteligentne, łatwo się uczą, mają swój charakterek i to w nich lubię. O to jeden z nich:


Prawda, że piękny portret? Oczywiście szczurzyca pokazała ten lepszy profil :D Moją Oliwkę zgłaszam do fotoGRY w Art-Piaskownicy.

2 komentarze :

  1. śliczny ogonek :) wydaje misie że "kapturek" :) ja też mam 2ogonki niebieskie :) najwspanialsze zwierzaki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie, to kapturek :] aktualnie mam dwa takie ogonki, a w przeszłości było ich więcej ;) cieszę się, że ktoś myśli podobnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka