piątek, 5 sierpnia 2011

Jagody ze śmietanką


Trochę mam ostatnio natłoku spraw, problemów i stresów. Niezbyt się to korzystnie na mnie odbija... Postanowiłam skorzystać z najlepszego dla mnie sposobu na odstresowanie się ;) A jako że nie mam aktualnie okazji by coś stworzyć, więc z braku pomysłu zaczęłam szperać po blogach wyzwaniowych i znalazłam bardzo interesujące połączenie w Art-piaskownicy:




W sumie nigdy jeszcze nie stworzyłam nic, co by się w swojej kolorystyce ograniczało tylko do dwóch barw. No i swoją drogą jedyne skojarzenia jakie przychodziły mi do głowy związane z bielą i granatem to były wizje zimowych krajobrazów. A raczej nie chciałam zimowym klimatem odstraszać i tak biednego już lata :]

Powstała więc karteczka urodzinowa bądź imieninowa (w sumie jeszcze przeznaczenia nie mam dla niej ;) ) w klimacie bardziej słodkim - jagodowym:




I muszę powiedzieć, że te jagody ze śmietanka poprawiły mi humor ;)
Oczywiście karteczkę zgłaszam do powyższego wyzwania w art - piaskownicy.

2 komentarze :

  1. mam nadzieję, że wkrótce wszystko się ułoży ;)) dla mnie też scrapbooking bywa sposobem na poprawę humoru :)
    a karteczka bardzo udana, w świetnym klimacie... podoba mi się! :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna ta karteczka :) cudownie strojna, ale nie przesadzona, taka akuratna :)

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka