poniedziałek, 8 sierpnia 2011

Imieninowo

Gdzieś mi się zapodziały fotki trzech karteczek imieninowych robionych już jakiś czas temu na potrójną imprezę. Na szczęście znalazłam fotki w zakamarkach plikowych mojego komputera ;) Wszystkie zrobione w podobnym klimacie, a zainspirowały mnie swojego czasu kwiatki Mamuty. Co prawda na wyzwanie się nie załapały, ale i tak byłam z nich zadowolona.






Zapraszam Was na rewelacyjne candy w Srap Pasji. Piękny zestaw papierów można wygrać. Mi właśnie przed chwilą przyszła moja paczuszka (a raczej duuuuuża paczka :D) z zamówieniem ze sklepu Scrap Pasji i jestem tak zachwycona, że zaraz chwytam za nożyczki i coś stworzę ;) Pozdrawiam!

1 komentarz :

  1. Zauroczyła mnie pierwsza karteczka.
    Pewnie dlatego,ze to moje kolory.
    Życzę miłego tworzenia i czekam na prezentacje prac ze stempelkami:)
    Dziękuje za miłe odwiedziny.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka