sobota, 20 sierpnia 2011

Niebo chmurą malowane

Już  nie mogłam się doczekać kiedy wykorzystam moje najnowsze scrapowe  nabytki. A że staram się nie być zachłanna, dozuję je sobie powolutku, jak czekoladę - po kosteczce. Dlatego na pierwszy ogień poszedł papier z serii "Nadziewana Czekolada" , która najbardziej mnie urzekła. W sumie nasuwa się pytanie dlaczego czekoladowy papier jest niebieski -no bo ja, jedząc czekoladę, zawsze czuję się jak w niebie (wiecie, endorfiny się wydzielają i takie tam :]).
Idąc tym tropem, tropem mojej wędrówki po niebie, natknęłam się na wyzwanie w Szufladzie:


Ja najbardziej uwielbiam czyste, błękitne niebo. W takim właśnie kolorze, jak na poniższej kartce. Ale jakaś chmurka zawsze się gdzieś zawieruszy - u mnie był to pretekst to wykorzystania kolejnego nowego nabytku - stempelka, w którym to już jestem całkowicie zakochana. Stempelek udało mi się wylicytować na aukcjach Malutkiej.



Pracę oczywiście zgłaszam na wyzwanie w Szufladzie. Karteczka powędruje gołębiem pocztowym do pewnej miłej osóbki, ale jeszcze tydzień poleży u mnie w szufladzie, więc na razie cicho sza ;)

Miłego dnia!



4 komentarze :

  1. Prześliczna:)Dziękuję za udział w Szufladowej zabawie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. te kwiatuszki sa urocze :) sliczna karteczka

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna. Delikatna i z klasą
    Dziękuję za udział w wyzwaniu.
    Pozdrawiam
    Kaśka DT Szuflada.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna! Mi skojarzyła się ze starymi czasami...retro :)

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka