czwartek, 27 listopada 2014

Ho ho ho .... choinka


Ruszam powoli z kopyta..... i choinki tworzę. Różne takie mniej lub bardziej strojne ;)
Niedoczas ciągle jest, a nikt nie zaproponował mi żadnego konkretnego rozwiązania jak mam sobie z tym problemem poradzić  :P Więc i post z konieczności krótki. Choinka z Eko-Deco została lekko potuszowana i przyozdobiona perełkami w płynie. Baza to papier Zaczarowane Święta, stempelek z Lemonade, błękitny kwiatuszek made by me.




Tyle dziś w skrócie ode mnie. Miłego wieczoru!

PS: Przypominam o moim konkursie świątecznym. Szczegóły TU i TU :)

12 komentarzy :

  1. gwoli ścisłości, choinki się ubiera , nie tworzy! ;-P
    no chyba, że ty taki demiurg jesteś, to.... nie wiem co tam bierzesz, ale się podziel ;-P

    ale zima piekna.... :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tajemnica .... służbowa ;)
      Ale uwierz mi - tworzę wiele rzeczy od podstaw :P

      Usuń
  2. Ogromnie mi się podoba klimat tej kartki, boskie kolory, super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała, wspaniała karteczka :)

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka