poniedziałek, 14 sierpnia 2017

Różowe flamingi


Cześć,

Różowe flamingi to zdecydowanie symbol tegorocznego sezonu wakacyjnego. U mnie także musiały się pojawić. Dwa z nich przysiadły w ... zimnych drinkach na wakacyjnych kartkach.  Ptaszory zmalowałam sama i pokolorowałam markerami. W takiej formie idealnie nadają się na imprezę w hawajskim stylu. A więc.... ALOHA !!







Kartki powstały w ramach inspiracji dla Piątek Trzynastego. Natomiast dodatkowo razem z Art - Piaskownicą zapraszamy was na podróż na Hawaje. Szczegóły TUTAJ.

Pozdrawiam!


2 komentarze :

  1. Piękna kompozycja, kolory i styl bardzo na czasie. Zastanawiają mnie te groszki doklejone, co to takiego?☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      To są kuleczki styropianowe. Do kupienie np w sklepie Rapakivi.

      Usuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka