środa, 2 sierpnia 2017

Wspomnienia zostawione tam...


Witajcie,

Niedawno odszedł od nas znakomity muzyk Zbigniew Wodecki. W jego twórczości można znaleźć szeroki przekrój emocji, sytuacji, przeżyć. Dlatego właśnie jego twórczość wybraliśmy jako temat do inspiracji w najnowszym wyzwaniu Art - Piaskownicy. Po szczegóły zapraszam was na blog AP. Ja stworzyłam scrapa, inspirując się jedną z moich ulubionych piosenek Wodeckiego - "Lubię wracać tam gdzie byłem już..." 



Na LO jestem ja z moją Małą Mi pod pnączami czerwonych róż w miejscu, które zawsze ładuje mnie pozytywnie. Poniżej kilka szczegółów scrapa:






Pozdrawiam serdecznie!


1 komentarz :

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka