niedziela, 27 sierpnia 2017

Balonowe misiaki na roczek

Cześć!
Dzisiaj mam dla was coś kolorowego, słodkiego i zabawnego. Są to dwie karteczki z cekinowymi shaker boksami, które wykonałam na roczek bliźniaków Emilki i Wojtka. Mam ten zaszczyt, że towarzyszę tej parze maluchów od samego początku i mam nadzieję, że jeszcze trochę papierowych pamiątek dla nich wykonam.
Kartki powstały na bazie papierów Piątek Trzynastego - Mała dziewczynka. Słodkie misiaczki są autorstwa MartySz. Do tego mnóstwo kolorowych cekinów i baloniki - specjalnie w ramach inspiracji na balonowe wyzwanie Art - Piaskownicy.





Pozdrawiam serdecznie!

1 komentarz :

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka