poniedziałek, 16 lutego 2015

Na dziesiątą rocznicę ślubu

Dzisiaj mam dla was kartkę w ciepłych złoto - brązowych odcieniach, którą wykonałam na dziesiątą rocznicę ślubu. 

Inspiracją do powstania pracy była tablica inspiracyjna z najnowszego wyzwania Rapakivi, którą prezentuję wam poniżej. Zainspirowały mnie tutaj złote i brązowe barwy, miraż świetlny, który u mnie jest w formie złotych wstążek, oraz czarne literki - stempelek u mnie. Ponadto biel śniegu pojawiła się u mnie na torebce, którą stworzyłam jako komplet do kartki.



Do pracy użyłam papierów z kolekcji Warm Memories oraz Lacy Sunset. Warstwy tworzy też wykrojnikowy złoty ornament, taśma washi oraz stempelek autorstwa joligg. Napis z torebki też jest autorstwa joli. 




Komplet zgłaszam na wyzwania:
 


11 komentarzy :

  1. Piękna kartka :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawie zinterpretowałaś naszą tablicę inspiracyjną :) dziękuję w imieniu Rapakivi za wspólną zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna praca i ile nawiązań do tablicy! Super
    Ps.Dziękuję za udział w wyzwaniu Rapakivi.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna kartka wyszła :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art :)

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka